czwartek, 19 listopada 2020

Samoregulujący się ogród

 Dzień dobry blogspotowy świecie,


Ostatnio pojawiam się tu bardzo rzadko, wybaczcie to moje Was zaniedbywanie.

Tym razem przychodzę z dobrą nowiną. 

Zastanawiam się głośno, czy są wśród Was jeszcze osoby, które kroczyły wraz ze mną w tym wirtualnym ogrodowym świecie od początku. Do czego zmierzam?

Przebyłam długą drogę doświadczając piękna i trudów ogrodnictwa. Wszystkiego wypróbowałam na własnej chciałaby się powiedzieć skórze, ale tak na prawdę na ziemi/glebie. Obserwowałam, doświadczałam i odnalazłam metody, które sprawdziły się w różnych miejscach Polski i na różnych rodzajach gleb. Z doświadczeń tych ( które regularnie pokazuję na instagramie) popartych dostępną teorią zrodziła się książka o samoregulującym się ogrodzie. 

Chciałam przedstawić Wam ją dziś, to taka blogspotowa premiera.


Pozdrawiam Was serdecznie, Klaudia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...