piątek, 10 sierpnia 2012

Ups and downs

Powoli zaczynam robić podsumowanie sezonu warzywniczego- wnioski nasuwają mi się następujące:
1.Z powodu niestabilnej i zaskakującej jak na tę porę roku pogody wszystkie warzywa ciepłolubne nie osiągają porządanego wzrostu.
2. Niezawodnie rosną korzenie przed którymi przestrzegałam początkujących ogrodników lub osoby  intensywnie pracujące zawodowo :-).
3. Na moje ulubione cukinie w przyszłym roku zastosuję szklane osłony. Niestety w tym sezonie na moim talerzu prawdopodobnie nie pojawi się cukinia z własnej uprawy.


 Każdy zbiór z własnej uprawy bardzo mnie cieszy.
Na pomorzu nie ma słońca już kilka dni. Postanowiłam więc zamieścić zdjęcia zebranych z tunelu pomidorków, wyglądają bardzo energetyzująco!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...