wtorek, 26 listopada 2019

Jak nawozić ogród w sposób naturalny opowiadam w Radiu Gdańsk

Zapraszam Was na rozmowę o Bokashi do Radia Gdańsk.
Będzie o fermentowaniu, które w efekcie końcowym jest wspaniałym naturalnym "nawozem" do ogrodu.
To opowieść o tym jak: kuchennym resztkom poprzez fermentowanie nadaję drugie życie.

NIECH NIC SIĘ NIE ZMARNUJE!!  
Szczęśliwie zamykajmy Obieg Materii i Energii u siebie.




Wyznając zasadę, by glebę pozostawić po sobie w lepszej rodności niż ją zastałam stosuję i łącze różne metody. O to jedna z nich: Bokashi.
Posłuchaj w Radiu klik KOMPOST W DOMU, CZYM TO PACHNIE?

Kiedy z roku na roku podnosi się ilość substancji organicznej w glebie przy jednoczesnym plonowaniu, jestem usatysfakcjonowana i szczęśliwa. Daje mi to poczucie spełnienia, wiem,że warto być ogrodnikiem.

W mojej glebie

Nie stosuję agrochemii 

Mam wysoki poziom materii organicznej oznaczony w Stacji Chemiczno-Rolniczej jako 6%

Posiadam w glebie bujne macro (np. dżdżownice) i micro (pożyteczne bakterie glebowe) życie

Organizmy te uwalniają minerały rozpuszczalne w wodzie

Plon jest w ten sposób nawożony

Otrzymuję wartościowe pożywienie, które uważam,że może być moim lekarstwem


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...