środa, 6 maja 2020

Jak uprawiać ziemniaki w pojemniku

Moje doświadczenia z uprawy z 2014 roku w formie internetowej publikacji, kliknij na napis

Przypomnienie dla wszystkich, którzy uprawiają lub planują łatwą uprawę w pojemnikach i możliwie mało kłopotu przy niej.

ps. drodzy obserwatorzy choć mnie tu prawie nie ma i można by wysnuć wniosek, że porzuciłam to moje warzywno-owocowe życie- oznajmiam, że to tylko mylna perspektywa. Jestem i to po całe "pachy" w tym moim ogrodniczo-rolnym życiu. Podążam z wdzięcznością i uznaniem oraz wielkim szacunkiem dla wszystkich, którzy przede mną. Dla ich wiedzy i praktyki z wielką wdzięcznością odbieram każdą lekcję, którą przychodzi mi przerobić na mojej drodze. Jestem szczęśliwa, że znalazłam (zupełnie przez przypadek, nigdy nie lubiłam się pocić na słońcu) swoją drogę życia. Odnalazłam powołanie do pracy z ziemią. Mogę publicznie zadeklarować, że jestem pracownikiem planetarnym. Co to znaczy? Każdego dnia realnie w małej skali robię coś co pozytywnie wpływa na naszą jedyną żywicielkę-Planetę. To daje mi poczucie spełnienia i pozwala znosić wszystkie trudności jakie los mi zsyła.  

Regularnie publikuję posty na instagramie TU LINK i zapraszam jeśli możesz dołącz.

do rychłego usłyszenia,Klaudia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...