sobota, 1 grudnia 2012

Hasło "Teraz Polska" to za mało

Polskie dobre produkty i zabawa dla wszystkich!
Tak,właśnie tak- samo hasło to za mało. Chciałam zaproponować zabawę. 
Opublikuj zdjęcie polskich produktów ( których używasz) w  poście na swoim blogu.
Zatytułuj go hasłem: " Teraz Polska"- to za mało.
 Jeżeli podoba Wam się ten pomysł to prosiłabym o pozostawnienie pod postem komentarzy i linków do waszych zdjęć o ile prowadzicie własny blog. Spośród osób, które przyłączą się do zabawy wylosuję mydelniczkę z mahoniowego drewna.

made by mywayofgardening
made in Poland
losowanie 21 grudnia 2012 roku.

Zdjęcia pokazują proces wykonania prawie krok po kroku.

Spośród osób biorących udział wylosuję jedną do której drogą pocztową wyślę mahoniową mydelniczkę.
Wystarczy u siebie na blogu umieścić zdjęcie z polskim produktem a w komentarzu u mnie pozostawić link.
Osoby nie prowadzące bloga też mogą wziąć udział, wystarczy komentarz pod postem i adres mailowy. Wszystkie szczegóły adres do korespondencji po moim kontakcie po zakończeniu zabawy.

Tu bożesz pobrać zdjęcie, które wraz z informacją umieścisz na bocznym pasku u siebie.

Zapraszam do zabawy

9 komentarzy :

  1. Anonimowy12/02/2012

    świetny pomysł! a mydelniczka pierwsza klasa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam do zabawy zgłoszenie-swój adres mailowy można przesłać do mnie na email- mywayofgardening@gmail.com

      Usuń
  2. Przyłączę się do zabawy! Przygotuję niebawem post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, wraz z Twoim komentarzem poczułam wielką ulgę-przyłączyłaś się do zabawy jako pierwsza a już myślałam,że moje candy będzie totalną klapą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie!

    Ja też się chętnie przyłączę... idę robić zdjęcia...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak... ale nie wiem jak umieścić zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, to miłe,że dołączyłaś do zabawy.-:)
    Jeżeli masz swój blog to tu w komentarzu dołącz link do swojego bloga gdzie umieściłaś swoje zdjęcie. Jeżeli nie-to jesteś już w zabawie-bez konieczności publikowania zdjęcia. No chyba,że korzystasz z innych wirtualnych narzędzi gdzie publikujesz swoje zdjęcia- skopiuj link i go tu wklej. Podaj swój adres mailowy- jeżeli nie chcesz publicznie prześlij do mnie na email: mywayofgardening@gmail.com
    Pozdrawiam i jestem bardzo ciekawa Twojego zdjęcia ( na pewno jest już zrobione)- możesz też załączyć zdjęcie i przesłać je do mnie pocztą mailową a ja je opublikuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://poludniepolnoc.blogspot.no/2012/12/haso-teraz-polska-to-za-mao.html
    Oto link do mojego posta:) mam nadzieję, że się spodoba. A przy okazji zapraszam po wyróżnienie jeśli znajdziesz chwilę, szczegóły w tymże samym poście u dołu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, pierwsza odpowiedż i polskie produkty w roli głównej.Już wędruję do Ciebie i dziękuję za miłe wyróżnienie.-:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...