piątek, 27 lipca 2012

Poprawienie kondycji trawnika

narzędzia za pomocą,których poprawiłam kondycję trawnika
Latem praca ogrodnika na chwilę, jakby spowalnia. Ja odnoszę wrażenie,że teraz wszystko samo rośnie i nie ma już dla mnie pracy, cóż robić?
Można na przykład poprawić kondycję trawnika. Za pomocą ręcznych narzędzi, ale na niewielkiej powierzchni można wykonać wertykulację i areację trawnika. Jest to dobre i wyczerpujące ćwiczenie fizyczne.
Po takim zabiegu dobrze jest trawnik podsypać nawozem-teraz jesiennym i obficie podlać. Na koniec koniecznie należy przysiąść  na skraju trawnika i pomyśleć: jaki mam piękny ogród. Teraz można spokojnie zasnąć będąc zdrowo zmęczonym i poczekać cierpliwie na efekt pracy do dwóch tygodni.


widły, wertykulator ręczny oraz grabie za pomocą tych narzędzi wygrabiłam filc oraz napowietrzyłam trawnik

wertykulator 


widły posłużyły do areacji

wygrabiony filc

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...