środa, 15 sierpnia 2012

DIY

Moja dekoracja na drzwi wejściowe powstała z drobnych odpadów jakie znalazłam wokół domu. Bazę stanowi wianek, który wisiał sote na drzwiach. Znudził mi się już najzwyczajniej w świecie, postanowiłam więc go udekoraować. A jak to wykonałam zobaczcie, krok po kroku.



Co jest potrzebne; chęci, trochę wolnego czasu oraz:
wianek, druciki, klej w pistolecie do nakładania na gorąco, sekator,, mech, bluszcz, skalniaczki, cebule czosnku, deseczka, farba akrylowa i pędzelek. Zanim zacznę przyklejać i mocować dekoracje na wianku przymierzam je " na sucho".
Jak wykonać napis na desce,konewce czy doniczce?
Ja drukuję napis na domowej drukarce następnie przy pomocy śruby odbijam napis na deseczce- powstaje ślad, który służy mi jako wzór po którym prowadzę pędzel z farbą.


Jeden wianek może wisieć cały rok. W zależności od pór roku będzie przerabiany. Jesienią nabierze ognistych barw: pomarańczowo-czerwono-żółtych. Zimą będzie dekoracją świąteczną itd. Można go też posprajować na kolor, który nam najbardziej pasuje.
Pozdrawiam inspirując do tworzenia dekoracji.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...