sobota, 24 listopada 2012

Etykiety do ziół

Kilka starych deseczek, jedno wydanie gazety-codziennika i klej do decoupagu nożyczki oraz sznurek. Takie rzeczy potrzebne były do wykonania dekoracyjnych napisów do doniczek z ziołami.
To moje pierwsze doświadczenia z tą technika dekoracji, jakoś nigdy wcześniej tego nie próbowałam.
Czytelnicy którzy tu zaglądaja wiedzą,że lubię proste i szybkie dekoracje- podoba mi się prostota a w wykonaniu ogranicza czas,który mogę przeznaczyć na takie przyjemności.
W domu zawsze układam jakieś ozdoby,świeże kwiaty czy zebrane owoce. Staram się jednak nie przeładować otoczenia moją chęcią "zdobienia". Trzymam się zasady-mniej znaczy więcej.


Na zdjęciach możecie zobaczyć etykiety do donic z ziołami. To jest pomysł wyjściowy,który można adaptować na inne potrzeby na przykład: napisy z sentencjami, czy tak zwane "złote myśli". W ramach takiej propozycji wykleiłam napis " Ups and downs". Wzloty i upadki,któż ich nie ma?

Mam nadzieję,że zdjęcie te będą dla Was inspirujące. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
Sobota i niedziela to dobry czas na kulinarne przyjemności. Możesz przygotować jogurt domowy na cały tydzień,który przed Tobą.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...